19 Şubat 2012 Pazar

hafta sonu

Merhabalar, bu yazımda da sizlere yeni aldığım bazı kozmetiklerden ve hafta sonu gittiğimiz filmden yani Fetih 1453' ten bahsedeceğim...
Tarihten çok da hoşlanmayan ben bile bu filme gayet merak ederek gittim ve sıkılmadan izledim.3 saat sürüyor ama olsun değer, bence izlenmeli. Yabancılar kadar çok bütçemiz olsaydı daha farklı sahneler çekilebilirdi tabi ki ama bu halde bile anlatmak istediği şeyi gayet iyi anlatıyor.
Biz genelde forum bornova afm de izleriz filmleri. Mybiletten bilet alarak gideriz ve ne bekleme ne de bilet sırası derdimiz olur. 3 tl lik bir işlem parası kesiyor ama olsun o kadarcık:) Bir de filmleri en arkada love seat ta izlemek çok güzel ve rahat:) Söylemeden geçemeyeceğim... Hem my bilet işlemini kullanmanızı hemde fetih 1453 filmini izlemenizi tavsiye ederim.
Ben genelde kozmetik ihtiyaçlarımı Watsons' tan karşılıyorum. Her gittiğimde muhakkak girer bir bakarım. Dün de film çıkışı şu allığı alıverdim hiç düşünmeden ve araştırmadan. Kasa kapanıyor telaşından doğru düzgün incelemeden aldım ama hiç pişman değilim cünkü seviyorum terracota allıkları. Bu biraz simli ama benim için sorun değil. Rengi gayet iyi. miktarı da gayet fazla. (flormar terrecota allık 46 numara)
Daha öncesinde yine hiç araştırmadan aldığım bu allık ise aslında bana göre değil ama kullanmayacağım bir ürün de değil daha yumuşak bir görüntü veriyor. (flormar pretty compact allık P115)
Ve bir de bu cicileri aldım. Renkler muhteşem..
Pastel 17 numara
Pastel 14 numara
ve limited collection ürünü olan 308 numara. Çok güzel bir sarı ama seri üretimde olan bir renk değil.

ve bir de çekiliş haberi: chichom make up tan burada


Bu akşamlık benden bu kadar....