9 Şubat 2012 Perşembe

çanta düzenleyicim

Bir çok blogda görmeye başladığım hatta hazır olanlarını bile gördüğüm çanta içi düzenleyicime sonunda kavuştum. Canım annemin dikiş bilmesi sayesinde yaptık ve kullanmaya başladım bile.Hatta çalıştığım yerdeki arkadaşlarıma gösterip tam 18 tane sipariş aldık ve 10 tanesini yerlerine ulaştırdık. Umarım onlar da benim gibi zevkle kullanıyorlardır.
Bunun için kemer altında bir kumaşçıdan döşemelik kumaşlar aldık. Çünkü dikildiğinde daha dik durmalarını istiyordum. Kenarlarına ise biye olarak Özkanlar pazarındaki bir dükkandan ya da tuhafiyeden bozma bir yerden diyeyim çok ucuza kurdeleler, şeritler, ince kesilmiş kumaşlar ve fırfırlı lastikler aldık. Canım annecim 2 günde hepsini dikti. Maalesef hepsini fotoğraflayamadığımdan sadece kendiminkini ekleyebiliyorum. Bu ilk yapıldığı için biraz karambole gelmişti aslında. Diğerleri daha renkli ve uyumlu biyelerle yapıldı.
Dikiş biliyorsanız eğer mutlaka bunlardan zevkinize ve eşyalarınıza göre dikmelisiniz derim ben. Çünkü çantalarımın bir çok gözü olmasına karşın özellikle telefon , anahtar gibi şeyleri bulmakta çok zorlanırdım. Artık hepsinin ayrı bir yeri var ve üstten bakınca ne oldukları gayet güzel bir şekilde görünüyor.
Bunun hazır olanını da gördüm bir arkadaşımda fakat onun gözleri çok uzun ve dar olduğu için hiç de kullanışlı değilmiş o nedenle çok tavsiye etmiyorum.

1 yorum:

  1. superrrr..bende kuzumun cantası ıcın ıkeadan almıstım gercekten harıka oluyor canta ıcı ıc savas tarıhe karısıyor

    YanıtlaSil

yorumlarınız değerlidir:)