12 Aralık 2011 Pazartesi

benim de bir mim' im var artık!!!!

Rengarenk Daphne beni ödüllendirmiş bulunmakta, bende kendimi 7 maddeyle tarif etmeme de fırsat verdiği için teşekkürlerimi ileterek üzerimi düşenleri yapayım o zaman;


Kurallar:  1. Bize gönderen kişiye teşekkür ediyoruz.  2. Hakkımızda 7 sey yazıyoruz.  3. 10 begendiğimiz blogger arkadaşımıza gönderiyoruz.   Gelelim  benle ilgili 7 şeye:
1) Çok pot kırar, önce konuşup sonra düşünürüm çoğu zaman
2) Sağlıklı yemek yapmayı severim. tariflerdeki şekeri, unu, yağı azaltıp yerlerine başka şeyler koyarak lezzetini de azaltmamyı becererek yemek yapmışlığım çoktur.
3) Telefonda uzun uzun konuşmayı hiç ama hiç sevmem hatta kısa konuşmayı bile sevmem aslında ben. (kocam dışında) 
4) Küpe takma hastalığım vardır.
5) Güne asla çaysız başlayamam. bir küçük demliği ama en küçük olanını değil her sabah bitirmezsem olmaz. ee bir de bergamut aramolıysa tamamdır.
6) Ruh halimi her daim suratımdan anlamanız mümkün, içmdekini davranışlarıma ve suratıma yansıtma özellliğim vardır.
7) Bir de alışveriş yapmayı, kanaviçe, etamin işlemeyi, dizi izlemeyi (yabancı-türk), ahşap boyamayı çok ama çok severim.


ve ben de bu mimi yapmayan blogger arkadaşlarıma, mona ve suzi&lili bebek e gönderiyorum. 
sevgiler...

5 yorum:

  1. cevaplandırdığın için teşekkür ederim zevkle okudum:))

    YanıtlaSil
  2. rica ederim benim için de iyi bir fırsattı

    YanıtlaSil
  3. epey renkli ve beceriklimişsin..:))mim yanıtlarını sevdim..:)

    YanıtlaSil
  4. 3. madde beni anlatmış.. Hiç sevmiyorum telefonda konuşmayı.. Hiiç...

    YanıtlaSil
  5. yorumlar için teşekürler:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız değerlidir:)